Věrnostní program BONUS+

Často kladené dotazy (FAQ)?

1. Smí se stát členem věrnostního programu BONUS + každý?

Budeme velmi rádi, pokud budeme moci přivítat každého, komu je více nežli 18 let a má korespondenční adresu v České republice.

2. Je věrnostní program BONUS + zpoplatněn?

Ne. Věrnostní program Vám přináší všechny své výhody zdarma.

3. Co musím udělat, abych se stal členem věrnostního programu BONUS +?

Registrovat se můžete vyplněním registračního formuláře na čerpací stanici BLOK, kde jej vyplněný předáte obsluze.

4. Proč bych se měl registrovat?

Především proto, že při každém odběru PHM na čerpací stanici BLOK získáváte body, které se Vám shromažďují na Vaší čipové kartě. Body můžete kdykoliv vyměnit za odměny, které na Vás čekají v katalogu. Množství bodů nově přičtených, potažmo celkovou hodnotu bodového konta uvidíte vždy na Vašem daňovém dokladu / účtence.

5. Kdy mohu začít používat svoji kartu?

Po vyplnění a odevzdání formuláře u obsluhy čerpací stanice BLOK, která Vám ihned vydá plastovou čipovou kartu, na kterou už můžete směle čerpat Vaše cenné body.

6. Co když při platbě zapomenu kartu použít?

Pak Vám bohužel nebudeme moci na Váš účet připočítat žádné body.

7. K čemu potřebujete mé osobní údaje?

Osobní údaje potřebujeme z důvodu bezpečnosti dat.

8. Vyměňujete získané osobní údaje zákazníků s jinými společnostmi?

Ne, výměnu osobních údajů zákazníků s jinými společnostmi bez Vašeho souhlasu/svolení nepřipadá absolutně k úvahu.

9. Co je čipová karta věrnostního programu BONUS + ?

Ke sbírání bodů je zapotřebí identifikační medium, respektive čipová karta. Při každém odběru PHM předložte svou čipovou kartu obsluze čerpací stanice a body Vám budou automaticky připsány na Vaše medium.

10. Co se stane, když ztratím čipovou kartu?

V případě ztráty, prosíme, ihned zablokujte Vaši čipovou kartu a to následujícími způsoby: na čerpací stanici BLOK, e-mailem Blok.hana@tiscali.cz či telefonicky + 420 572 641 227. Následně bude na Vaše jméno vystavena nová čipová karta. Získané body tak budou zabezpečené proti ztrátě a mohou být okamžitě použity díky nové kartě.

11. Kolik osob může sbírat body na jeden účet?

Není omezeno.

12. Kde mohu zkontrolovat svůj aktuální stav účtu?

Na daňovém dokladu / účtence je možné vidět, jak přehled aktuálního bodového přírůstku, tak i současně celkový počet bodů k určitému okamžiku.

13. Při jakém počtu bodů mohu začít body používat?

V katalogu odměn je přehled všech odměn a bodů, které je nutné nasbírat k jejich dosažení.

14. Co za své body získám?

Přinášíme Vám pestrou paletu možností pro uplatnění svých bodů. Stačí se jen podívat do katalogu odměn a směle využívat věrnostní program.

15. Jaká je doba platnosti bodů? Kdy jejich platnost vyprší?

Máte dostatek času pro sbírání a získání všech odměn, které si přejete. Sbírat body je možné do 31.12.2013, avšak uplatnit nasbírané body můžete i po tomto termínu, přesněji do 31.03.2014.

16. Jak mohu svůj účet zrušit?

Bylo by nám velmi líto, kdybyste se rozhodli své sbírání bodů ukončit. Zrušení účtu je možné písemnou formou: BLOK, spol. s r. o., Nádražní 953, Bojkovice 687 71. Prosíme o uvedení důvodu, co Vás k ukončení vedlo.



zpět